Üdvözöljük iskolánk weboldalán ! Iskolánk OM azonosítója : 201728

AJKSZP-s kirándulás 2018

„Aranyos” gyerekeink – az előző évekhez hasonlóan – belföldi kiránduláson vehettek részt.

32 diákunk élt ezzel a lehetőséggel. A csoporttal 4 tanár utazott (Lokita Beatrix, Filéné Huszti Zsuzsanna, Balázsné Sipos Éva, Himcsuk István), s együtt élhettük meg a buszos kirándulás minden örömét, izgalmát. 2018. 04. 30-án reggel 630-kor indultunk úticélunk, Budapest felé.

Az első napon már sétahajóztunk a Dunán. Óriási élmény volt! Ezt követően megnéztük a Fővárosi Nagycirkusz egyik előadását. Itt is nagyon jól szórakoztunk. Majd elfoglaltuk a szállásunkat a Hotel Rilában, ahol megvacsoráztunk. Ezt követően a Corvin moziban megnéztük a Star Wars legújabb filmjét.

Másnap a reggelit követően látogatást tettünk a Csokoládé múzeumban, ahol idegenvezető kíséretében saját csokit készíthettünk és nyolcféle csokit is megkóstolhattunk.

Az ebédet egy közeli étteremben fogyasztottuk el, és jóllakottan, sok-sok élménnyel gazdagabban hazaindultunk. Este 6 órakor érkeztünk Vásárosnaményba. Valamennyien jól éreztük magunkat.

Köszönjük mindazoknak a segítségét, akik lehetővé tették számunkra ennek a két napnak minden csodáját.