Üdvözöljük iskolánk weboldalán ! Iskolánk OM azonosítója : 201728

AJKSZP-s kirándulás Budapest

2019. május 22-23-án került sor a hagyományos AJKSZP-s kirándulásra, melynek úti célja ezúttal Budapest volt.

43 diák és 6 kísérő tanár -Gecseyné Papp Zsuzsanna, Jávorszkyné Temesi Éva, Filéné Huszti Zsuzsanna, Lokita Beatrix, Szészi Dóra és Himcsuk István-  indult útnak szerda reggel. Sajnos az időjárás nem kedvezett nekünk, már az autópályán való megállás is problémát okozott. Budapestre érve még bíztunk abban, hogy csendesedik az eső, de felérve a János- hegyre tudatosult bennünk, hogy az előre eltervezett szabadtéri programok nem valósíthatóak meg (Erzsébet- kilátó, Pálvölgyi- barlang). Ekkor úgy döntöttünk, hogy a Campona bevásárlóközpontban található Tropicariumba látogatunk el. A döntés jónak bizonyult, mivel diákjaink szívesen időztek az egzotikus állatokat nézegetve, készítettek fotókat a hatalmas akváriumok előtt. A program után még volt egy kis idejük a tanulóknak szétnézni a plázában.

Ezután a Hotel Rilához érkeztünk, ahol elfoglaltuk szobáinkat. Vacsora után a közeli Lurdy-moziban tekintettük meg a John Wick 3. című filmet.

Másnap reggeli után a Duna plázába található Laserforce arénában lézerharcban vettünk részt, ami tulajdonképpen olyan, mintha egy videójátékba csöppentünk volna. A sötét termekben egy lézerfényt kibocsátó fegyverrel kellett az ellenséges csapat tagjait lőni. A diákok nagyon élvezték a két órás harcot.

Kora este értünk Vásárosnaményba, itthon vacsorával kedveskedtek a résztvevőknek.

Diákjaink nagyon fegyelmezetten viselkedtek, midig időben megérkeztek a gyülekezőhelyre, udvariasan és kulturáltan viselkedtek. Jó volt látni, hogy a kiránduláson „jutalomból” részt vevő tanulók mennyire örültek a lehetőségnek, és mindannyian szívesen vennének még részt hasonlókon.