Üdvözöljük iskolánk weboldalán ! Iskolánk OM azonosítója : 201728

Tehetséggondozás a Lónyayban 2018

A Nemzeti Tehetséggondozó Program pályázatának keretében 2018. május 14-15-én Budapestre látogattunk 23 szakgimnáziumi tanulóval. 8 órakor indultunk el Vásárosnaményból. A tudatos vásárlás témája köré szerveződő tanulmányi kirándulás első szakmai programja előtt még volt egy kis időnk, ezért a Hősök Tere környékén tettünk egy sétát. 14 órára érkeztünk a fogyasztóvédelmi laborhoz (Az Európai Fogyasztóvédelmi Központ épülete, korábbi NFH székhely), ahol 45-45 percet töltöttünk az élelmiszeripari és a műszaki laborban, ahol látványos termékteszteket mutattak be. Diákjaink lelkesek voltak, meg is kérték az előadót, hogy ők is kipróbálhassak a tesztelés szabványosított eszközeit. Sok új információval lettek gazdagabbak.
A második szervezett program 1 órás hajókirándulás volt. A Szent István Parkból indultunk, a Szabadság hídig hajóztunk, ahol visszafordultunk. Szép és élmény teli program volt, csak ajánlani tudjuk.
18.30-kor foglaltuk el a szállást, vacsoráztunk, majd elsétáltunk a Lurdy- Moziba.
Másnap reggeli után a Vendéglátó- ipari és Kereskedelmi Múzeumban vettünk rész múzeumpedagógiai foglalkozáson, melynek „Tudatos vásárlás” volt a címe, témája. Az egy órás foglalkozás diákjainktól aktivitást igényelt és tudásuk gyakorlatba ültetését, véleményem szerint ügyesen megoldották a feladatokat.
Mielőtt haza indultunk volna az Aréna Plázában megebédeltünk és kicsit szét is nézhettünk. 17:20-ra értünk Vásárosnaményba.